Thursday, August 25, 2011

Sweater Raya Sudah Sampai !!!



Bukan main gumbira lagi aku hari ni bila sweater yang aku order hari tu dah sampai!!! Ni lar 1st time aku beli sesuatu secara online.. Thanks to Styla Men's Garage sebab dapat hantar sweater ni sebelum raya.. 

Mesti korang pelik kenapa lar aku gi beli sweater, sampai 3 sekali pulak tu.. Aku pun tak taw lar, suka sangat aku dengan sweater-sweater ni walaupun Malaysia ni bukanlah sejuk pun.. Dah lar sweater yang aku beli ni bukan main tebal lagi, dah macam sweater overseas.. Kalau pakai siang memang boleh kurus, macam sauna.. -..-

Ni antara sweater-sweater yang aku beli secara online, amacam? Ada style kah? hehe.. =)




Ada macam-macam lagi ni, so kalau nak stylo milo jugak, boleh lar cek kat FB Styla Men's Garage ni.. =)

p/s : dan semestinya bentuk badan aku tidak seperti model-model gambar diatas,
beli style-style macam ni pun bukan aku nak pakai sangat sebab takut terlalu menonjol, 
yela, aku ni kan low profile.. hahahaha..






2 kritikan membina:

saya_arief said...

hitam tu smartt.
pinjammm.
:D

HeiYzZ RoSLaN said...

meh datang umah, raya sekali..hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons