Friday, July 8, 2011

Majlis Perkahwinan Shahrizan & Najibah


Assalamualaikum, hehehe...(gelak bersalah sebab dah lama tak update)
Maaf lar yer..orang yang tak update baru beberapa hari dan beberapa jam pun minta maaf apatah lagi aku yang dah berbulan tak update ni kan? Macam mana nak update,busy buat video dan assignment yang perlu disiapkan memanjang ditambah pula dengan kuasa malas yang berkuat kuasa dalam diri ni..=P

Ermm..Setakat meminta maaf memang tak mencukupi,apa kata untuk beberapa entry ni aku akan sajikan korang
dengan hasil kerja video aku sepanjang ketidak update'an blog kaca mata hati ni..

Bermula dengan video Perkahwinan Shahrizan & Najibah yang berlangsung pada bulan April yang lepas di Temerloh Pahang..Yup,ini adalah video perkahwinan ketiga dalam sejarah hidup aku dan yang pertama aku mengambilnya sebagai 1 pekerjaan sampingan..alhamdulillah segala titik peluh aku dan rakan berbaloi..=)


Video ni aku akui tidaklah sehebat CST Production, tapi dari CST jugaklah aku belajar dan mendapat ilham.so credit juga untuk CST Production..

Jadi aku akan mempersembahkan video Majlis Perkahwinan Shahrizan & Najibah untuk tatapan umum..cewaahh..








Jangan lupa komen dan subscribe youtube aku..=)





0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons