Thursday, January 13, 2011

BOWL TIME !!!


Yeahhh!!!da lama aku xupdate blog ni..bkn aper,juz smangat nak update 2 xdtg2 lagi..ni pown atas permintaan ramai,jadi aku update lar..haha..giler perasan..

Oleh kerana da lama x update punya pasal,sampai aku lupa tarikh time aku main bowling ni..mmg da lama gak lar x training bowling ni..ingat lagi dulu zaman kegemilangan main bowling masa form 3,siap wakil daerah sabak bernam lagi..kiranya aku ni acah2 pemain import dari daerah petaling jaya lar..cewaahh..masa 2 mmg xramai orang sabak bernam reti main bowling,paling busuk pown dorang akan kata main bowling kelapa ajer..skrang sabak bernam da maju da..kan kan kan???

Hari time aku keluar 2 mmg x dirancang betul,aku bangun2 tido ajer ttibe rasa nak gi OU..ape ker mengidam ntah aku ni,ttibe ajer nak ke OU..so aku ajak lar cik kura-kura bun skali,bkn selalu dapat keluar ngan dia,asyik jumpa kat Uniten ajer an,skali skala nak gak jalan2 kluar..


Antara watak2 yang terlibat

Nak dijadikan cerita,kitorang xbuat aper pown kat sana,merayau2 xtentu pasal ajer, makan, main bowling, tengok wayang cerita The Tourist, terus balik..hahaha..sumpah kecewa kalo baca ni..pendek giler..hahaha...


Makan A&W (akronim kepada anjing & babi,bak kata makaron)
*sumpah xder kena mengena


dia sudah menunjukkan simptom2 kebosanan


meronggeng!


Bowling Time !!


Sebelum kitorang start main,macam biasa lar,kalo xde stokin,xley men bowling..oleh kerana selalunya si cik kura2 bun ni men bowling bedal ajer xpakai stokin,so aku pown xder lar nak membeli stokin kat kaunter bowling 2..maka minah kaunter 2 pown tanya aku :

minah kaunter : stokin da ada?
aku : ada2..
minah kaunter : kalo xder stokin kena beli ek..(sambil pandang cik kura2 bun)
aku : dia ada 2 stokin dalam beg dyer
minah kaunter : kalo xder stokin xbole main taw (gaya2 macam xpuas hati)
aku : yer...(layan x layan ajer/malaz nak layan!)

Berapa kali jugak lah si minah kaunter 2 cakap menda yg sama suruh beli stokin..mgkin dyer pengedar stokin bowling yg sah agaknyer..pas2 ktorang pown gi lar kat lane20 nak mula start main bowling,skali datang lar bonzer bowling nak check..alangkah sengalnyer kami dikantoikan sbb si cik kura2 bun xpakai stokin tym 2..meredho najer lar jwbnyer..xtaw plak aku pas bowling OU ni dah renovate,sistem kawalan dyer pown di"renovate" skali..apakah....


aku mula menarik nafas...


langkah mula dibuka..


mula da nak baling....


omak aih,kaki tepeleot..


2nd chance ni baling ker tendang??


sekali cik kura2 bun strike dengan muka takde hal lar..


dengan skill yg ada,aku cuba buat balingan bola terapung


sekali split sampai 3 lar..


tanpa menyerah kalah,sekali lagi aku buat terjahan bola terapung

APA AKAN TERJADI??
sekali masuk parit lar,bola pown tukar jadi oren..hahaha






0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons