Thursday, January 13, 2011

Mencari Hadiah


Esok,bersamaan 14 Januari 2011,genaplah Khairul,adik aku,berumur 10taun..aku ngan dia beza umo 10tahun,agak genap 1dekad lar kat situ..jadi aku sebagai abg yg penyayang,bertekad lar nak keluar membeli hadiah..cewaahh..

Beli hadiah bukan calang2 tempat plak 2..kali kitorang keluar ke Mid Valley plak..haha..mggu ni sume tempat aku nak gi..=P Macam biasa,kredit 2 Alip sbb bwk kete & mereka2 yg share minyak..Sampai ajer kat sana,kitorang makan dulu..lapa giler kowt walaupon aku da sental 6 karipap pagi tadi..jadi utk mnguji cita rasa baru,kami makan lar kat Noodle Station..bole tahan lar sedapnya sbb esoknyer pown aku gi bantai makan Noodle Station lagi kat Alamanda plak..hahaha..

Lepas 2 gi jalan2 jap kat dalam Mid 2,saja nak usha shotgun gak,mana lar taw ader an..laz2 org 2 suruh usha kat Canon HQ kat Shah Alam sana..redho..Syuk plak ingat nak belanja pizza hari 2,tapi xjadi atas sbb2 tertentu..yg jadi mangsanya Annaz,sbb bp kali kitorang nak ajak & call dyer tp ktorang meng'end'kan call sbb batalkan event belanja 2 laz2 minit tym tengah calling 2..so brapa bnyak ntah mizcall yg dyer dapat..haha..aper aku merepek ni???aku sndiri pown xpaham..abaikan..

Lepas 2 baru lar kitorang cari hadiah kat kedai2 toys yg ada kat Mid 2..dalam masa yg sama,aku da mula menyangap tgk cite kamen rider,so utk penuhkan koleksi DVD aku,aku pown belilah DVD Den-O kat kedai jual cerita2 anime 2..=P

Lastly,harap dapat dirahsiakan aktiviti ni dari pengetahuan adik aku..kalo x,x suprise lar..=)


mataku yang sepet


sebelum makan - tenang ajer


bila dapat makan - wuhuuuu...

syuk kemusykilan


cinta 2 darjat..hahaha


dia nak curik lar 2..


ore sanjou !!


kesian dia,masa kecik xdapat main..


kami pon sama...


kaca mata baru =)


yarrgghh!!!


beli DVD Den-O


ni lar hadiahnyer..rahsia2..=)


Selamat Hari Lahir Khairul yg ke darjah 4..=P


p/s : hampir membeli baju lagi kat kedai romp..memboros ajer..



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons