Friday, April 8, 2011

Jelez Dengan Sahabat Sorang ni..


Tak dinafikan sememangnya aku sangat jelez ngan sahabat aku yang sorang ni..haha..Nama yang diberi Muhammad Adib bin Abdul Manaf..memang aku ingat nama penuh dia ni sebab dia lar sahabat baik aku masa sekolah rendah dulu,masa sekolah menengah dah kurang rapat sebab aku sekolah tempat lain,tapi ikatan persahabatan 2 tetap masih ada lagi lar..

Dia ni boleh dikatakan pandai jugak lar dari aku..hehe..padahal dulu sama2 gak main mainan parachute, main tamiya, main beyblade tapi taw2 dia dah ke Bayern German xsilap aku..dasyat sungguh..aku pun paling jauh ke Sabah ajer lar..Dulu teringin gak nak sambung belajar kat Jepun sana,tapi memang khayalan tinggal khayalan ler..haha..

Bila tengok gambar2 dia kat sana,memang teringin sangat nak ke luar negara an..Jelez sungguh aku ngan ko Adib..=P

Disini aku kongsikan gambar dia & kawan2nya kat German sana..Pandai2 lar korang teka mana tuan empunya badan yer..Bagi gadis2 di luar sana yang masih single,si Adib ni pown masih belum empunya jugak "rasanya"..budaknyer pun baik gak..haha..mampus aku kalo si Adib ni taw..=P


Fuhh..ada gaya..


seronok betul mereka..



sedap betul dia tido..


boleh masak ker??haha






p/s : masih terngiang2 kejelesan 2..haishh..sabo2...=P
Apa2 pun,aku doakan ko berjaya lar ek kat sana Adib..jangan dilupo kengkawan kat sini haa..




5 kritikan membina:

xazryx said...

untung la dia .

HeiYzZ RoSLaN said...

mmg untung..haha

Muhammad Nur Aizuddin said...

jelous gila dowhh
haha
ak ingt lg mlm hanta dy
masing2 sdh

HeiYzZ RoSLaN said...

aku xdpot nak anta dia..ms mlm doa slmat 2 aku ada keja assigment,ms dia gi pulak aku kat kedah..mmg terbaikk..

AiZ said...

tak pe la
nnt dy balik kite sambut la plak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons