Thursday, April 7, 2011

Kaca Mata Hati naik taraf


Alhamdulillah..ada jugak kesempatan untuk tulis blog ni..takut bersawang lebih ajer,nama pun laman sesawang an..xper2,mungkin insyaAllah  selepas ni akan cuba merajinkan diri untuk menulis blog ni..

Hahaha..tajuk macam gempak ajer an? bukan apa,terkujat jugak aku search kat brader Google yang Kaca Mata Hati dah kuar kat search engine 2..sebelum2 ni xder pown lagi..ni mungkin gara2 entry paling popular kat blog ni iaitu entry Merapu Tym : Kamen Rider..mungkin lepas ni entry 2 perlu diedit semula ejaannya sebab terlalu banyak short form & entry ni dah macam global dah.hehe..sekurang2nya kalau ada yang xpaham bahasa yang ditulis, mungkin dia dah boleh pakai google translate..=P


alhamdulillah dapat gak kuar KMH tu..seronok rasanya..=)


oleh kerana jarang mengupdate blog,aku tambahkan 1 lagi widget twitter kat blog ni..sekurang2nya blog ni xder lar diam sangat bila dah ada widget ni..twitter aku ni gak aku boleh update perlawanan Liga Super Mlaysia untuk pasukan Selangor sahaja..untuk yang minat liga lain & pasukan lain,mohon maaf sangat2..=)


untuk memudahkan aku mengupload gambar,aku pown buat 1 page Kaca Mata Hati kat Facebook jugak..diharap anda semua menyokonglah blog aku dengan "like" page ni yer,ada kat bawah blog aku..sokong menyokong amalan mulia..hehe..=)



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons