Friday, April 8, 2011

Review : Sah dan Tak Sah



Ni bukan saja2 nak review blog orang,tapi just nak share kat semua orang blog apa yang aku selalu bukak..dah kalau blog orang 2 seronok,xkan aku nak simpan sorang ajer kowt,apa salahnya aku kongsikan kat korang jugak isi2 menariknya jugak an..?

Nama Blog ni Sah dan Tak Sah..kenapa namanya cam2?memang patut lar korang kena usha blog ni,sebab isi2 kandungannya semua luar pemikiran kita..entah betul ke tak 2 pepandai korang lar..yang aku suka blog ni sebab banyak gambar..siapa lar yg suka baca text banyak2 an?haha..Blog yang dikendalikan brader Khalis ni sangat mesra pengunjung..(Brader yer,nampak muda sikit..haha)kalau korang komen,insyaAllah lar dia balas balik..

Dalam sehari banyak jugak dia post entry,biasalar,tokey Cyber Cafe,24/7 depan pc,mesti lar banyak masa nak cari bahan2 menarik..xmacam aku,selang berapa bulan baru nak update..ish3..yang penting setiap hari aku bukak blog ni,ada ajer entry pelik2..yang penting layan..=)



2 kritikan membina:

mykhalis said...

hehe..tq tq.. sentiasa akan mengupdate semaksimum mungkin..

jom tengok jawapan kuiz semalam

HeiYzZ RoSLaN said...

xsabonye teman nak menengoknyer..hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons