Monday, October 18, 2010

Seman Kena Prank !!!


Hahaha.. Sumpah kelakar aku baca ni. Ceritanya macam ni, aku balik rumah kat Kota Damansara, so pc aku tinggalkan dekat Uniten. So sesiapa yang buka pc aku ni, aku punya skype pun automatic login sekali.
Sekali tu si Hariz Aiman aka Makaron ni gunalah pc aku. Elok-elok tengah guna pc, boleh pulak si Seman aka Qayum ni chat skype aku. Apa lagi, dah kalau Makaron namanya, tak sah tak prank orang. Dia pun acah-acah menyamar jadi adik aku. Makaron kata si Seman ni dah macam cuak gila dah. Patutlah pagi-pagi buta si Seman ni call aku. Damn...
Pandai-pandailah korang zoom gambar ni ya..=P







p/s : boleh pulak kat penjara ada internet & skype. Sekurang-kurangnya si Seman ni ambik berat kat kitorang semua.. Chill Seman =)


0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons