Thursday, October 28, 2010

SuperMokh - MyDream




Aku sangat kagum dengan kesungguhan orang dulu-dulu main bola, lain sangat dengan sekarang. Nak sebut player-player dulu kat sini ramai. Salah seorangnya ialah arwah Mokhtar Dahari. Siapa yang tak kenal beliau kan? Aku sebenarnya kadang-kadang daydreaming juga nak buat cerita pasal Mokhtar Dahari ni. Andai dapatlah diberi rezeki buat Filem Biografi/Dokumentari Mokhtar Dahari ni, sangat-sangatlah bahagianya aku. Kalau dah ada orang buat Filem beliau sebelum aku, memang tak ada rezekilah. Nak buat macam mana kan. Aku harap sangat player-player bola sekarang dapat main dengan semangat macam beliau.
Sepak berdesyyuuuppp !!!!!



Al-Fatihah


0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons