Tuesday, February 1, 2011

Majlis Kesyukuran Eternity Production




Maaf ler rakan2 sebab lambat sangat2 update blog kali ni..banyak event yang aku lalui selama xupdate blog ni,so mmg akan di update habis2an lar hari ni..InsyaAllah..

Pertamanya aku nak update pasal majlis kesyukuran Eternity Production yang diadakan kat Pizza Hut Sunway Pyramid pada 20/1/2011 sebab menang Pertandingan Video COIT hari 2..

Walaupun hadiahnya belum di'claim' lagi,tp apa salahnya wat event ni awal ckit..ni pown sebab nak kumpul balik rakan2 eternity yg kebelakangan ni dah mula wat hal masing2 sebab busy yang terlampau..

Event ni hampir dibatalkan atas sebab neneknda aku kat kampung sakit pada hari sebelumnya..tapi alhamdulillah r neneknda aku 2 kembali sihat pada hari event 2 nak dilangsungkan,jadi aku pown bole lar pulang ke Uniten utk melancarkan lagi event 2..=)



Pijja!!


Bakal2 artis


menunggu pijja sampai


dia sudah kelaparan...


lepas makan ni lar jadinya..


crew2 yg "hot" di pizza hut


alahai annaz,xyah ler nak nyorok2..


bun bin tut


gambar ni serupa dengan sunsunan masa shooting siapa dulu..


Bergambar bersama pelakon Escape Plan



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons