Wednesday, February 2, 2011

MUFORS AWARDS NIGHT 1


Akhirnya malam yang ditunggu2 telah tiba..Malam anugerah untuk insan2 yang memasuki pertandingan MUFORS yang dilangsungkan pada malam 28/1/2011..memang aku xsabar nak menanti malam ni..cam bez ajer an..bajet artis..hahaha..ngoii..

Bukan ape,selalunya,bila aku datang mana2 award,time 2 lar aku macam bersemangat nak wat lagi banyak video2 & filem2..masa 2 gak lar bnyak inspirasi datang kat aku,lagi pown kalo gi award camni,makan free..hehehe..

Hari 2 pown kitorang melaram lah habis2an,nak glam gitu..betolak dari Uniten ker Kota Damansara utk pickup awek syuk,pastu baru gerak ker award 2..sumpah aku cakap,mmg gah giler awardnya..best giler sampai aku nak upload gambar pown kena wat 2kali posting..=)


Pelakon cerita PULANG


menyambut ketibaan Penerbit


tapak kasut Hannan yg tercabut,nasib baik ada kasut ayah aku kat dalam kete..


always busy with my camera


khusyuk dengar MC bercakap


pasangan mempelai


muka2 menunggu makan


MAKAN!!!


Ni Hannan punya


Hentam ajer apa yang ada..


Muka dah kenyang lar 2..


yang sepah2 ni Hannan punya kerja


masih menunggu keputusan juri


bersambung di post seterusnya....



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons