Tuesday, February 1, 2011

Oh SUPRA ku



Hehei!!! geram aku tengok kasut SUPRA ni..lama gak r aku pendam,laz2 nafsu 2 da xley tahan,so terbeli gak lar..aku mmg da lama cari kasut cenggini tp selalu xjumpa..

Oneday 2 aku ternampak member aku azwan pakai kasut supra ni,sbijik lak cam kasut si Justin Bibier..nak dijadikan cerita,memang pastu mencari lar aku kasut 2..haha..

Hari 2 mmg rancangannya nak gi makan kat the mines ajer,tp ntah camner,macam2 menda kitorang wat kat sana..bila tym x bawak kamera lar kitorang gi main bowling,shopping sakan beli SUPRA,main arcade & siap karaoke lagi!!hamboii..antara yang terlibat,aku,cik kura2 bun,syuk & zaini..

Aku siap gi potong rambut lagi kat sana,tapi ntah hape2 orang 2 potong..aku juz suka bila kena shampoo rambut ajer..giler relax!!! =)


Rambut aku yang ntah hape2


Lepas gian berkaraoke


p/s : gambar ehsan dari kamera hp zaini


4 kritikan membina:

ZuL | HeLmi said...

best ke kasut supra nihh??? dari segi keselesaan..

HeiYzZ RoSLaN said...

bagi aku selesa..tp xtaw r org len,yg aku suka part supra ni sbb dyer ala2 highcut tp besar..warna pown macam2 ada..

Hye.. Nak tya boleh.. ;) said...

Salam nk tya kat mana beli kasut supra mcm pic diatas nie yer....

HeiYzZ RoSLaN said...

beli kat the mines serdang.. =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons