Saturday, March 19, 2011

Pertandingan Bowling Piala Pendeta Za'Ba'




Pernah rasanya aku cerita yg aku dulu bekas wakil sekolah & daerah sabak bernam masa muda2 dulu..haha..bukan nak riak ke apa,tp rasanya 2 ajer lar pencapaian sukan yg aku boleh banggakan..sbb aku ni kurang sikit dalam bersukan..2 pown daerah sabak bernam dulu mana lagi diperluaskan ngan sukan bowling ni,2 yg dapat wakil daerah sekali 2..=..="

Nak dijadikan cerita, member perempuan sekolah lama aku ajak aku join pertandingan bowling dorang anjuran salah 1 kolej kat UKM 2..aku pown lupa apa nama kolej 2..xsilap aku kolej Za'Ba' namanyer..maaf yer..oleh sebab dah lama xjinakkan diri join pertandinagn bowling macam dulu2,jadi aku pown buat kali pertamanya join aktiviti sukan anjuran kampus luar..haha..pertandingan ni dilangsungkan kat Endah Mall Bukit Jalil..

Tapi malangnya kami hanya dapat tempat keempat dalam pertandingan 2,kwn aku yg pada awalnya xder team nak main,lastly join dak2 UKM terus dapat no3..damn..mmg malang betul..=..="


pencapaian terbaik aku setelah sekian lama..


team aku, team tokek ijau namanya..


erk ??


betapa sucinya muka dia..


tersenyum riang sebab dapat turkey..


menyempat..


bergambar sebelum majlis penyampaian hadiah..


dapat baju ajer..nak hamper....


dalam 2 ada sijil..alhamdulillah..


agak2 nampak x member aku yg muka suci tadi tgh gigit medal?


kitorang nombor 4, sipi2 ajer nak dapat gangsa..kecewa giler..


muka cik kura2 bun yg muram sbb aku jumpa kwn lama aku..



1 kritikan membina:

Kimaizura said...

cik bun jelezzz la tu bang...huahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons