Friday, July 8, 2011

Aku Follower ke 1000 CST Production



Hehehe..dah lama dah aku mengidam nak jadi pe'like atau pe'add serta pe'follower yang genap2 nombornya..alhamdulillah aku berjaya menjadi follower blog CST Production yang ke 1000..Wahhh, banyak 2.. Bukan dapat apa pun,cuma kepuasan diri ajer..=)

Tapi serius, aku banyak belajar dari CST Production ni, dan aku tabik spring lar kat mereka2 ni sebab dapat hasilkan video wedding yang mencairkan hati penonton semua..haha..kreatif gila!!!

Owh lupa, kat mana yer aku belajar dari CST ni? Aku banyak belajar dalam video CST THINK yang dorang selalu upload dalam facebook CST Production ..very informative, walaupun dah glamour macam mana pun, dorang masih boleh share ilmu dorang..keep it up guys..=)



p/s : mungkin lepas ni boleh jadi pe'like facebook hot fm yang kesejuta pulak?hehe..like like like !!!





0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons