Friday, July 8, 2011

Teluk Cempedak


Sepanjang aku berada di Temerloh Pahang untuk merakam video Perkahwinan Shahrizan & Najibah, kami (aku, Syukri serta saudara aku Hafiz) sempat "berpoya-poya" di Teluk Cempedak atau orang zaman sekarang panggil "TC" di Kuantan Pahang..haha.. Tapi sebelum ke TC, sempat aku singgah ke Berjaya Mall Kuantan berjalan2 dalam 2 tanpa hala tuju.. -..-


sempat bergambar di perhentian Bentong semasa ke Temerloh


Ni 1st time aku bawak kereta jauh2..Dari Kota Damansara ke Temerloh dan dari Temerloh ke Kuantan.. Selalunya main2 dalam area Damansara ajer, pergi e@curve lar,Ikano & One Utama..Tapi kali ni nak mencari pengalaman sikit lar orang kata,darah pun masih muda lagi ni an,nak kata umur dah 20 tahun tapi birthday tak sampai lagi..jadinya masih 19 lar kan? =P


sebelum ke Kuantan


Yang seronoknya aku kat Teluk Cempedak ni, belum pernah lagi aku tengok pantai semeriah kat sana bila waktu malam, siap ada macam uptown lagi..dasyat2..seronok jugak lar dapat cuci2 mata kat sana..oppss..=P


salah satu tempat di Teluk Cempedak

kami tak kisah gambar bertiga



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons