Friday, July 8, 2011

Disebalik Tabir Everyone Craving For A&W


Kali ni buat pertama kalinya shooting paling jauh yang aku pernah buat, di TERENGGANU!!!
Masa tu tengah bercuti, dah alang2 semua saudara ada, memang menyempat lar nak shooting video A&W yang ketiga merangkap yang terakhir untuk pertandingan What's Your Story 2 ni..

sporting sedara2 aku ni..thanx semua..=)


Mengisahkan seorang kakak yang sedaya upaya untuk memasak onion ring ala2 A&W buatan sendiri untuk adik2nya dan mungkin tetamu yang datang.. Tetapi hasil masakannya tersangat lar SUCKS.. Hatta dia pun keluar dari rumah seperti orang merajuklah hendaknya.. Adik2nya serta tetamu yang hadir tertanya2 dan berasa bersalah atas ketidak sopanan mereka membuat muka tak sedap seketika tadi.. Tidak lama kemudian, kakak mereka kembali ke rumah dengan kejutan yang amat luar biasa iaitu dengan membawa pulang A&W!!! Maka mereka pun happily ever after...
-video Everyone Craving For A&W

Hahaha..dah lama aku tak buat karangan merepek macam ni, kali terakhir aku merepek macam ni masa sekolah form3.. Lama betul.. Apa2 pun video ni juga xde masalah semasa shooting dan alhamdulillah semuanya berjalan lancar mengikut storyboard yang telah ditetapkan..

tempat dah siap setting macam rumah


tengah siapkan meja orang sibuk memasak


hamboii suka..


abang clipboard kita..


menghafal dialog ker?? setahu aku xde dialog dalam video ni -..-


adik aku pun jadi mangsa berlakon oleh aku


tengah menunggu "action"


hepi ajer dapat A&W


Idea asal video ni adalah dari ibunda aku sendiri..Kalau tak, 1 video aje lar yang aku hantar.. itupun aku tak seyakin aku submit video kedua dan ketiga ni untuk menang..Terima Kasih Umi..=)


p/s : sejak aku masuk pertandingan ni, boleh dikatakan setiap minggu aku makan A&W, dah boleh jadi duta ni..  -..-




0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons