Thursday, July 28, 2011

Malaysia vs Singapura : Kat rumah pun BOLEH !



Kecewa tu tak payah nak cerita lar.. Sedangkan aku sendiri yang pelawa ramai-ramai turun penuhkan stadium hari ni (Harga Tiket Perlawanan Malaysia vs Singapura) sampai aku sendiri tak dapat nak beli tiket sebab cepat benor habisnya.. Ada member aku kata aku masuk tv3 berita 1.30 tengah hari tadi sebab beratur beli tiket yang takde.. -..-

Takpe-takpe, bagi peluang kat mereka yang tak pernah pergi stadium sokong Harimau Malaya sebelum ni untuk penuhkan stadium.. Bagus lar tu dorang dah mula sedar tentang keupayaan pasukan kebangsaan kita.. (fikir positif sebab taknak layan perasaan kecewa ni). Tapi jangan pulak korang maki hamun player kita.. Mereka memerlukan sokongan dan bukannya hinaan..

Apa-apa pun aku yakin dengan keupayaan negara aku sendiri dan aku rasa mereka boleh menang malam ni InsyaAllah.. =)

AAUUMMMM !!!!

p/s : tak puas hati betul ngan ulat tiket, beli tiket Malaysia vs Singapura banyak-banyak sekali gus pastu jual kat orang harga lagi mahal.. boleh tak aku gelarkan mereka ni pembelot negara?? (tak baik la menghukum orang)



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons