Sunday, July 10, 2011

Pantai Timur : Hari Kedua


Hari kedua pula banyak menghabiskan masa bersama si kecil, anak sedara aku.. Comel betul, tak menangis pun kalau kita main2 dengan dia, senyap ajer macam takde perasaan.. (puas lah aku nak kasi dia gelak tapi tak dapat2) -..-

Hari kedua ni juga lar aku sempat shooting video Everyone Craving for A&W dekat apartment yang kami tinggal ni.. Memang pakej lar dapat tempat menarik untuk dijadikan lokasi pengambaran..=)


Eeman Asyraf


remote pun remote lar


suka betul yer dia dengan remote 2.. -..-


Petang harinya pula aku ikut pakcik aku memancing, yang hampehnya satu ikan pun tak dapat.. Bukan rezeki, nak buat macam mana... Mungkin ikan tu sekolah lar kowt.. -..-


sementara kitorang memancing, mereka sempat berpoya2 di pantai..


lonely soldier yang tak berapa nak lonely sangat lar..haha =P


bukan main hepi betul mereka..


Eeman Asyraf sekali lagi..=)



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons