Friday, December 31, 2010

6 Video in a Year


memandai ajer aku ni..hahaha


Beberapa jam ajer lagi nak masuk tahun baru 2011..so Alhamdulillah tahun ni aku dapat buat 6 video besar & beberapa video yang biasa2 ajer..tahun ni gak aku dapat masuk beberapa pertandingan video..bez nya sbb dapat start impian yg da lama dirancang..=)

2009 :
Ini lar satu2 nya filem yang membuka tirai karier perfileman aku..cewaahh..
Cerita ni simple ajer,tp banyak isi tersirat & banyak yg perlu dibaiki dari cerita ni..

2010 :
1st cerita adaptasi aku dari Puzzle The Murder..Cerita awal tahun ni bagi aku antara yang terbaik setakat ni,tp bila cerita Escape Plan da keluar,Escape Plan pulak lar yg mendominasi cerita terbaik tahun ni..=)
Apa yang menjadikan cerita ni menarik sebab latar muziknya yang gempak !!

Video Montaj aku yang dijadikan sebagai opening MKI sebelum Host masuk..
Yang aku rasa bertuahnya wat montaj ni sebab ramai yang tengok,termasuklah artis2 yang buat konsert pada malam tu..=)

Err..ni video pertandingan zakat yang baru kitorang masuk masa bulan puasa ari 2..
Bagi aku,ni antara yang paling teruk lar sebab jalan cerita yang mendatar cenggitu ajer..sound pown masa 2 masih kurang2 lagi sebab wat sendiri,banyak betul hissing sound dyer..
Tapi yang bagusnya,dalam film ni kitorang dapat pelakon dak2 kecik..yeahh!!!

Video untuk pertandingan MUFORS..keputusannya pown belum keluar lagi..
Juz a simple video pasal attitude di jalan raya,sebenarnya video ni lebih kepada public announcement,tp ktorang ngada2 masuk kategori short film..=P
Tak mengharap pown menang,tp sekurang2nya kitorang bersyukur sebab dapat timba pengalaman..

Masih Fresh sampai belum upload kat internet lagi..Video ni khas dibuat untuk kelab SAQ Uniten..
Video Promo SAQ bergenre komedi ni antara yang paling sengal aku wat sebab macam kartun..haha..paling banyak aku letak sound effect dalam cerita ni..tapi alhamdulillah,yang tengok cerita ni semuanya terhibur..=)

Ni antara video yang paling2 latest sekali..lahir baru semalam,30 Disember 2010..jadi belum upload gak lar..=P
Video akhir tahun yang paling terbaik antara cerita2 yang da dibuat sebelum2 ni..Antara sebabnya,Pelakon yang dapat memahami watak,lagu pown gempak ngan gambar HD !!!
Cerita ni dibuat khas utk Pertandingan Video COIT..cuma durasi dyer panjang ckit lar dari apa yang penganjur tetapkan..tapi lenjan ajer r,yg penting bagi aku bez giler cerita ni !!


Aku harap tahun 2011 nanti dapat perbaiki kelemahan yang ada dari pengalaman tahun 2010 ni..

p/s : Still searching a good actor & actress & a good script writer..=)


0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons