Friday, December 31, 2010

Entry yang ke 100 !!!


Jeng Jeng Jeng..akhirnya blog aku ni sampai pown entry yang ke 100..Tahniah2 buat diri yg still delayed2 update blog..=P
So,bersempena entry yg ke 100 ni,aku nak cerita sikit pasal family aku ni ek..ngee..masa 23 disember 2010,umi & abah aku berjaya mengekalkan rumah tangga mereka selama 20tahun..dasyat2..Tanpa perkahwinan mereka,siapalah kami an anak2 mereka ni..=) So,nak dijadikan cerita,ari 2 pown aku pinjam r wit kat cik kurakura bun utk beli kek..kredit alot 2 her..kalo x,xdpat r aku nak sambut 20th anniversary abah & umi..2 pown sambut kecil kecilan ajer..tp Alhamdulillah r,skurang2nya aku harap dapat gembirakan hati mereka 2..=)


we are family !

kek yg dibeli bersama cik kurakura bun..

Happy Anniversary Abah & Umi !

Amir tgh bakar lilin..

tiup !!!

potong...dan...

...suap !

mula teringat zaman muda2..hehe

ngappp!!!

kenangan 20 tahun bersama..cewaaahhh..

InsyaAllah,bakal footballer Malaysia..


0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons