Monday, December 20, 2010

COIT Competition : Escape Plan




Baru abiz wat citer pasal kelab SAQ,terus sambung kerja wat cerita utk pertandingan COIT plak..COIT ni nama bangunan tmpat aku blajar dalam Uniten ni..mungkin jugak video ni dipertandingkan sebab nak promote COIT sepenuhnya..dan mgkin jugak jurinya nak video yg lebih kepada video koperat..skali lg aku gtaw yg aku ni fail ckit dlm video koperat ni..so ktorang pown cadang utk wat Filem Pendek utk video ni..lain dari lain sikit lar kowt..lagipown xder syarat2 pertandingan ni kata xley wat short film an..

Tajuk cerita ni "Escape Plan"..utk kali pertamanya aku xmaw jadi director sbb baru abiz wat video utk SAQ an,tkut serabut ckit..so aku serahkan cerita ni kat syuk,member aku sorg ni..aku juz jadi penolong direktor or penasihat ajer lar..lagipown dyer yg besemangat waja & cerita ni dyer yg tulis..jadinya,ni jugak 1st action film utk Eternity Production..action kah?? =P

Asalnyer nak pakai pelakon Acap & Hannan..tp dorg ade hal plak tym nak shooting 2..tarikh akhir submit plak 24 aribulan ni,xley nak tgguh lar..nak wat camner an,so ktorg gantikan pelakon ngan Annaz & Zaini..snang kerja ngan Zaini,tp Annaz 2 kna diasah lagi..hahahaha..


poster pertandingan


kontraktor COIT


penaja bersama


tengah hack pintu tangga..apakah??


usha view jap..


kami memakai baju Malaysia sempena Malaysia layak ke Final !!!


Makaron pown rupanyer ada baju Malaysia gak..
*da lama xjumpa makaron..


Annaz jadi Guard COIT..Yeahh!!!



0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons