Wednesday, December 8, 2010

Shooting SAQ Promo Video 1



da mcm org betaranum da


Rasanyer ni 1st time aku dpt tawaran utk wat video dari org len..ni bkn tawaran yg cam biasa2,tp cam agak gah juga lar..kiranya da ada clien lar snang cter skunk kami ni..hehe..

Rakan2 dari SAQ (Sahabat Al-Quran) UNITEN ada mintak tlg wat video promo ni..asalnyer aku cam risau gak r kalo2 video promo 2 dyer nak mcm video koperat..sbb kalo bab2 video koperat ni mmg aku hampeh giler,xreti sgt2...tp nasib bek video promo yg dorg nak ni lebih kepada cerita komedi..so kalo wat cerita insyaAllah aku bole wat..lagipown clien kami ni da siap skrip & pelakon bagai da..so da senang sikit da keje..=)

Oleh kerana dateline dyer sgt singkat,so mlm 2 ktorg bincang,esoknyer trus shooting..pelakon2 dari SAQ 2 sume xde hal nak dtg cuti2..tym shooting 2 cuti maal hijrah..so mlm 2 contact dorg,esk trus bole dtg..dasyat r mereka ni..

Mmg sgt senang lar kerja ngan dorang ni,sblum ni pown ada kerja ngan dorg gak,filem pertama aku,Cinta Dari Langit...tym shooting ni mmg mcm2 lar blaku,sume bez2..tp ada gak smpai ter injured..so spanjang ari 2 kalo bole nak abizkan,oleh kerana kesuntukan masa,terpaksa lar ada lagi bberapa scene dtangguhkan..ari 2 pown dpt wat 4 scene ajer..ok lar 2..=)



Dash bagi taklimat sikit
*bayangkan sampai ada taklimat,gah sungguh



dengar-dengar =)



producer bagi penerangan scene



ehem2..no komen =P



aksi terlarang..haha



skunk aku lak bg penerangan =P



Next,shooting kat stadium...



suka betul mereka nih



sponsored by coki-coki



manager bola yg mementingkan gaya



apakah...



bberapa crew2 SAQ



apakah dua...



perutnya lebih mnonjol dari 'ntah'



abang2 bedak



set ofis yg ktorg wat sendiri



spot the different



disebalik tabir..


p/s : kan bagus kalo crew2 aku sume 2 ada disiplin mcm dak2 SAQ ni..=)


0 kritikan membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons