Tuesday, July 12, 2011

Diinterview oleh Astro Awani Gadget Nation



Okay, sedikit kecewa bagi aku sebab tidak di invite oleh Digi WWWOW Award untuk dorang punya event besar pada malam ni.. Kalau tak di invite tu maksudnya tak jadi top 6 finalist lar.. Kalau tak jadi top 6 finalist, tak menang jugak lar kan..? haha.. 

Puas aku mintak orang vote aku untuk kategori Video of the Year, aku hantar video Sepak You (sebab undi punya pasal, hantar video cikai ajer) Tapi mungkin boleh dapat lagi banyak vote kalau aku promote guna blog, my mistake jugak 2 sebab tak terupdate blog pasal pertandingan yang aku join ni.. Paling last aku tengok ranking aku, aku berada dalam top 10 dari 190 video peserta.. Kira dasyat jugak lar 2 an?

Walaupun aku tak berjaya, tapi kurang2 aku dapat masuk TV!!! hahaha..
Alhamdulillah, buat kali pertama dalam hidup aku, aku diinvite oleh Astro Awani untuk diinterview dalam satu rancangan Gadget Nation yang bersiaran setiap hari Jumaat jam 9.30 malam.. (aku taw ramai yang xtaw.. 2 yang promote =P)

Pada mulanya aku agak ketar juga lar sebab rancangan ni dalam bahasa inggeris, aku kalau bab bahasa inggeris ni yang lemah ni.. Bukan xboleh cakap langsung, boleh ajer, cuma kadang2 bila berbahasa inggeris ni, ada certain benda aku xdapat nak hujah panjang2 sebab xtaw perkataan.. Otak ni bila nak cakap inggeris, dia akan translate satu2, 2 yang slow yang amat 2.. Tapi boleh jugak lar cakap hari tu sebab soalan dia dah bagi awal2, so boleh lar fikir2 ayat dulu..


muka bangga ajer sebelum pergi..cait..


cuba meneliti apa yang dipersoalkan 2..


tengah pikir ayat..


bila tak dapat jawab, senyum..tak perlu kata apa-apa..senyum.. =P







Gambar2 diatas semua diambil oleh adik aku, dia segan nak tangkap dekat2, jadi semua gambar stok jauh gile macam paparazi.. Lagi satu, ada ke patut kawan aku bahan aku pasal part yang last sekali 2..puii!! hahaha.. Dalam masa yang sama aku tak puas hati dengan subtitle dia.. -..-


p/s : masih menunggu result pertandingan A&W Whats Your Story 2





2 kritikan membina:

mykhalis said...

perghh..khalis kenal ngn blogger masuk tv tue,,bangga nie..hehe

HeiYzZ RoSLaN said...

haha..nasib dapat ni..=P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons